2021-07-25

Jag ska sova snart. Jag måste sova för jag tog en sömntablett. Helt onödigt att ta om jag inte lägger mig. Väntar bara på att någon grannes hysteriska kedjerökning ska avta så jag får in lite fräsch luft innan det är dags att stänga balkongdörren. Enligt prognosen blir det sol och 27 grader varmt. Inne hos mig är det 26.6 just nu. Hade velat ha det kallare innan jag stänger... men det får väl räcka.

Jag är jävla trött på att springa fram och tillbaka... öppna balkongdörren, stänga, öppna, stänga, öppna. Det luktar så illa och stör min hals och lungor. Visst, jag får motion av allt springande men... det är inte kul att andra människor förpestar ens vardag. Inombords kokar jag och hoppas att något ska hända dem... men jag gör inget för att typ hämnas för det fungerar ju med karma... Vem vet, en dag kanske de vaknar och hostar blod, eller får näsblod eller andra passande besvär.