2024-03-31

Jag förstår mig inte riktigt på vissa appar… som Instagrams Threads. Vad är vitsen med att skriva där? TikTok är inte heller särskilt kul. Jag har social fobi så jag kan ju inte lägga ut videor på mig själv. Trots att jag bara har två inlägg (bilder på mig som jag lade till animering och musik) så har jag ändå över 1000 följare. Va? Jag har även två vänner (visste inte att det finns vänfunktion ens). Ena är Mårten och den andra snubben är en… vad ska man kalla det… ska googla och se vad det står om honom. Enligt wikipedia är han DJ, musiker och manager. Jag har ingen aning om när eller hur vi blev vänner. Vi är vänner på Facebook också ser jag… men det kan inte vara därför… då borde jag ha fler vänner på TikTok.

Jag har inte mått så bra den senaste tiden. Efter akuten så mår jag dåligt oavsett vad jag äter. Jag mår illa bara jag tänker på mat. Jag fick hemmagjord grönsakssoppa från morsan fyra dagar i rad för det gick att äta. Morsans pannkakor fungerar också. Hamburgare från MAX kunde jag äta också konstigt nog.

Jag tar en hel del Xanor också för jag har ångest varje dag. Vissa dagar klarar jag av att inte ta något… men jag mår inte bra. Det är bara så mycket som är jobbigt just nu. Undersökningen jag fått tid till är kanske inte så oroande… tror jag. Det är nog att det står att besöket tar en timme.

Va?! Är klockan redan 03:30? Det är en sak jag har märkt också senaste tiden. Min känsla för tid har försämrats enormt. Jag borde sluta skriva och göra mig i ordning för att sova. Måste bara ladda upp en fågelvideo till Youtube.