1993-01-22

Hej. Kort sammanfattning: Engelskan gick bra. Vi hade läxförhör. Sedan tittade vi på en video som hon hade spelat in. Det handlade om presidentvalet. *gäsp*. Vi fick sluta en halvtimme tidigare. Jag gick och simmade. När jag gick upp ur bassängen och skulle gå och skriva in hur mycket jag hade simmat, 1500 m, så fanns det ingen badvakt där, så jag gick. Jag träffade de andra och vi åt lunch tillsammans. På matten läste "M" och jag naturkunskap. När vi sen kom till naturkunskapen fick vi veta att det bara var tre frågor. Hrm! Vi som hade tränat jättemycket. På labben studerade vi stereografiska flygbilder och svarade på frågor som hörde till. "J" och "A" kom till "M" och mig och frågade om vi hade gjort frågorna till bilden med en glaciär. Det hade vi. Jag hade strukit under alla svar i faktatexten så de fick låna det pappret. Jag fick förresten aldrig tillbaka pappret. "A" behöll det. Sedan, när jag satt på bussen så kunde den inte starta. Det var någonting med dörrarna eller så. Efter ett tag fixades det i alla fall och jag kom hem.