1993-01-19

Hejsan svejsan. Kort sammanfattning: Företagsekonomin gick bra. Engelskan gick också bra. *gäsp*. Håltimma. Spanska... *suck*. Svenska. Hm... Just det... på spanskan fick jag lära mig vad "för fan" heter - "coño". Ja, vart är ungdomen på väg? Simningen gick bra. När gick i först så var det iskallt och sen hamnade jag bakom en ung kille. Jag tänkte att det var onödigt att "simma om" på en så kort sträcka, så jag simmade efter honom. Sen gick han ut. Jaha, tänkte jag då. Nu var det lilla roliga slut. Men då kom det i en annan kille som började simma efter mig. Jag simmade nära till kanten så att han skulle kunna simma förbi mig. Men inte! Så jag fortsatte simma. Sen stannade jag vid ena änden av bassängen och "vilade". Då stannade han också. Jag simmade i snigeltakt. Till slut gav han med sig och simmade förbi. Sen gick jag ut.