1994-12-18

God morgon. Jag gick till Bells igår. Och blev insläppt. Tjoho! Det första jag märkte var att det inte var någon speciell kö utanför. Och när jag kom in så fanns det inte heller särskilt mycket folk. Toppen! Mer plats på dansgolvet. Under kvällen dansade jag bara med fyra killar. Ganska amazing, va? En av dem var för snuskig, tog mig i baken m.m, så jag puttade bort honom. Då lämnade han mig ifred som tur var. En annan fuling försökte tränga sig så att han hamnade framför mig. Han var så irriterande att jag puttade bort honom också. Jag dansade inte någon tryckare den här gången. Jag fick ett erbjudande. Men när det gäller tryckare så är jag ganska elak. Men jag menar, varför ska man dansa med en kille man inte är intresserad av.

Jag undrar varför det inte var så mycket folk ute. Är det för att det var mycket festande i måndags, eller för att de sparar sig till jul och nyår? Vet ej. Morsan kom och mötte mig efteråt och gjorde sällskap hem. Hon insisterade.