1994-12-16

Hej. Jag fortsätter att skriva lite. För klockan är ju bara lite efter åtta. Min buss går 22:30. Det är evigheter till dess. Jag behöver bara göra mig i ordning klockan 21:30. Det är en timme och 20 minuter kvar. Vad ska jag göra? Ja, skriva förstås. Ett tag. Men sedan? Jag har ingen lust att spela på datorn för då blir jag så trött i ögonen. Hm.

Ursäkta, ska bara stänga dörren. Farsan "testar" basen på stereon. Fattar inte varför han måste lyssna så högt. Nej, nu får det räcka med smörmusiken. Fram med Westbam. Ska bara hämta något att knapra på. Vad består då middag nummer två av? ... en banan och fyra rutor ljus blockchoklad. Mmmm...

Nu blir det femte gången jag går till Bells. Tredje gången jag går själv. Om det inte är någon privat fest där eller något man behöver biljetter till. Nej, jag hoppas verkligen att det inte är det. När jag var på Bells förra gången så dansade jag tre timmar i sträck utan ett enda avbrott. Vad sägs om det va? Dålig kondition?