1994-12-02

Tjenare. Hämtade in posten klockan två. Fick ett brev från en gammal brevvän och två nya. Ett från en 31-åring som är jävligt snuskig och som jag inte tänker svara på. Och så från en 19-åring. Jo, som sagt, jag träffade "M" i centrum. Vi gick omkring och tittade mest på skivor och lite annat. Vi kollade även brevpapper. Fan, vad dyrt det är. Det billigaste vi hittade var 10 kuvert och papper för 50:-. Det dyraste var 25 papper och kuvert för 160:-. Inte var de snygga heller. Jag frågade "M" vad hon skulle göra imorgon och fick veta att hon ska på middag med några andra. Hon ska fråga om jag också kan få följa med. De ska äta på Svea bar klockan 18 och sedan gå till Bells. Men om jag inte får vara med på middagen så kan vi träffas utanför eller inne på Bells. Vi får se hur det blir. "M" ska ringa mig imorgon.