1994-12-04

Hej. Jag är så himla sur just nu. Varför? Som vanligt: bråkat med päronen. Så jag kan lika gärna berätta lite mer om igår. Okej, here I go...

Det var ganska tidigt på "natten", runt 12:20. Jag dansade med två killar. Den ena frågade efter ett tag om jag ville följa med till baren, så jag sa "ja". Vi satte oss längst bort i ett hörn. Han hade köpt en öl som jag delade med honom. Han var redan halvfull. I alla fall, vi satt och pratade. Så plötsligt gav han mig en puss på kinden. Pinsamt! Och sedan sa han: "En liten puss på..." så jag tänkte att han kunde få en puss på kinden han också. Men vad han fortsättningsvis sa var... munnen! Så jag hade alltså siktat in på kinden men han hann före och jag fick en stor blöt kyss på munnen. Som tur var kom hans kompis, så jag ursäktade mig och sa att jag skulle vara tillbaka inom ett ögonblick. Självklart ljög jag. Jag gick på toa och sen gick jag tillbaka till dansgolvet. Jag dansade med två urbra dansanta killar, när han upptäckte mig. Jag vände mig bort från honom så att han skulle förstå att jag inte var intresserad. Under kvällen fick jag en puss från den ena dansanta killen. Alla killar under kvällen som hade något att göra med mig var fulla. Utom han som jag dansade tryckare med. Jaha, jag har alltså fått min första kyss. Det var ju inte precis så jag hade tänkt mig att få den. Hmm...

Nu måste jag gå och hjälpa morsan att översätta något jävla brev som kommit från Spanien. Det är på engelska. Jag har ingen lust alls.