1996-06-18

Fick just veta att det kommer en ny patient klockan fem. Hon ska flytta in i rummet bredvid mitt. Jag antar att det är en hon. Och att hon förmodligen heter "M". Så här har min dag sett ut hittills: 07:15 - steg upp, fixade frukost. 08:00 - frukost. 08:45 - morgonsamling. 09:30 - morgonpromenad. 10:00 - läste min bok. 12:00 - lunch. 12:30 - gick med "A" och "T" till busshållplatsen. Vi åkte till centrum, kollade i djuraffären och sedan åkte vi hem till "A". Vi drack lite saft, jag träffade hennes barn. Sedan gick vi till ett ställe där de säljer en hel del växter... och efter det gick vi till busshållplatsen och åkte tillbaka till behandlingshemmet. Snacka om att jag är trött i benen. Jag borde sova gott i natt. Jag hoppas att min rumsgranne är ganska tyst av sig. Åtminstone på natten. Om jag minns rätt så skulle morsan komma idag. I övermorgon åker jag hem. Det ska bli skönt att få lite avkoppling.