1996-08-13

Hej. Är tillbaka. Blev förkyld i söndags, kom hit till behandlingshemmet och frågade om jag fick permission till tisdag. Det gick bra. Så nu är jag här. Morsan kom hem igår. Hon hade minst sagt intressanta nyheter om mina kusiner: De går ofta på raves!!! "R" (en jämngammal kusin) är dessutom rave-arrangör!! Han hade ett rave för ett tag sedan. 2000 människor kom. Shit! Så morsan hade med sig ett par flyers och en skiva med "Autechre". Ganska bra. Samma stil som Aphex Twin. Nåväl, åter till mina släktingar: De är tydligen helt inne i ravekulturen. Det käkar nämligen ginseng, gör egna energidrycker, äter vitaminpiller och allt möjligt. Men inga droger förstås. När morsan berättade för dem att jag också gillar rave så blev de glada och sa att nästa gång så måste jag följa med. Då ska de ta med mig på en massa fester. Helt OK för mig!!

Igår satt jag och pratade i telefon med Roger till 12 på natten. Han är lite deppig.