1996-08-07

Jobbig dag. Steg upp, gick ut, åt frukost. Vid frukosten sa jag att jag inte ville följa med. "Det är inget att diskutera om". Då började mina tårar rinna. Fråga mig inte varför, jag vet inte själv varför. I alla fall så pratade min kontaktperson med mig och vi kom överens om att jag inte behöver följa med. Istället ska hon och jag "åkträna" nästa vecka. Då ska vi åka lite längre än vad jag gjort hittills.

En god nyhet är i alla fall att jag får åka hem redan imorgon. Mina kontaktpersoner är nämligen lediga. Jag var hemma på förmiddagen, kom tillbaka 14:45. Innan jag åkte hem kopierade jag två spel: "Terminator II" och "One must fall". Actionspel båda två. Den enda nackdelen är att jag inte kan spela dem på min dator. "Not enough memory". Till "One must fall" behövs minst 4MB RAM. Jag har 2MB. *suck*. Men jag tänker framåt, till den dagen jag köper en ny dator. Ett spel som jag har kopierat tidigare är "Climbing". Det fungerar, men väldigt segt.

Nej, nu ska jag ut och kolla om min disk är färdig. Måste plocka ut den innan middagen om 20 minuter. Det blir skinkstek till middag. Tror jag.