1996-09-29

Hej. Tiden flyger iväg. Igår var jag hos Roger och spelade Bingolotto. Fick skjuts av farsan. Roger hade sagt till alla sina polare att han skulle hem till mig... annars skulle vi inte ha fått vara ifred en sekund... enligt Roger i alla fall. *skratt*.

Idag på förmiddagen var jag i centrum. Det var den här helgen som 5-års jubileumet var. Alltså 26-29. Köpte ett bar byxor till nedsatt pris och fick en t-shirt på köpet. Wow. Sedan fick jag ett sött halsband från morsan. En liten silverblomma med en grön sten i...

Jo! Glömde det allra viktigaste från i lördags! Jag fick några CD-skivor från Roger. Mest singlar. 109 stycken. En ska han få tillbaka...

Oj, vad det regnar ute. Jag har fönstret öppet. Det finns ju ingen ventilation här. Det blir en slags rutten, instängd lukt om man inte vädrar några timmar varje dag.

Roger håller på att bli sjuk. Verkar vara ganska rejält. Får se hur jag mår om två, tre dagar...