1996-09-03

Tjena. Så här blev det: Torsdagen den 22:a augusti hade de rond som jag skrev tidigare. Efter ronden kom min kontaktperson in till mig och sa att de hade beslutat att jag skulle åka med till Gålö redan på måndagen. Jag var alltså tvungen att följa med. Jag hade inga val. Förutom att skriva ut mig förstås. Jag mådde skitdåligt den helgen. Men sen kom jag på att det nog kunde bli ganska kul på Gålö. Så morsan köpte en bunt åksjuketabletter (som man blir härligt dåsig av), och jag följde med på måndagen. Det var inte så hemskt att vara där... när man väl hade kommit dit... så att säga. Det var bara resan och första natten som var jobbiga.

Min näsa rinner, jag får inte bli förkyld nu... *suck*... Imorgon åker jag hem på permission. Efter fikat.

Igår flyttade jag till ett enkelrum. Äntligen sol! *ler*.