1996-09-16

I helgen spelade jag Bingolotto. Vann 100 spänn. Jippie! Idag var jag hemma en stund och chattade på Internet. Den 15 november läggs behandlingshemmet ned. Jaha. Den här veckan är ganska fullspäckad. Imorgon har jag middagen, sedan kommer Roger. På onsdag ska jag åka till centrum efter lunch och köpa åksjuketabletter, och på kvällen ska jag till Paniksyndromsällskapets lokal i Viggbyholm. På torsdag morgon ska jag till sjukgymnasten... På fredag åker jag hem. På lördag ska Roger och jag spela Bingolotto. Innan det ska vi till Täby Centrum som fyller 5 år (den nya delen). Mycket fest blir det nog, så det får man inte missa. När ska jag hinna tvätta håret? Får väl bli på torsdag. *suck*. Klockan är bara 21:38. Vad ska man hitta på??

Hur kommer det sig att jag oftast skriver brev till brevvännerna på kvällen och natten? Konstigt... Just nu har jag bara en brevvän. Jaha. *suck*... tänk på den tiden när man hade 13 brevvänner... då hade man roligt.

Klockan tickar på... 22:05.