1998-12-27

Jag är förkyld... igen. Feber, snuva och hosta. Urk. Roger gick för en stund sen. Han ska jobba i morgon... stackarn. Han är också sjuk, fast med en mycket värre hosta än vad jag har. Jag har sovit ganska dåligt i natt. Jag blev störd av allt hostande.

Julen tillbringade jag hos mina föräldrar. Vi åt god mat, tittade på Kalle Anka på TV, öppnade julklappar, åt ännu mer mat, kollade på TV osv. Jag är helt nöjd med mina julklappar. Fick en hel del praktiska grejer som t.ex. gardiner och två hyllor till badrummet. Från Roger fick jag ett PC-spel som är skitbra. *ler*. Till Roger köpte jag bl.a. en plansch från Essem. De har en hel del fina saker. Jag köpte en plansch åt mig själv också. Filmplansch föreställande "A bug's life" eller som den heter på svenska: "Ett småkryps liv". Den 4/1 ska jag hämta biljetter till en förhandsvisning av en liknande film som heter "Antz". *ler*.