1998-12-03

Jag är inte på något bra humör idag. Hm. Internet är så segt... jag kommer inte ens fram till vissa sidor. Mycket irriterande! Roger jobbar över och jag sitter här och väntar på att Arkiv X ska börja... om en timme elller så.

En av mina hemsidor som jag hade har försvunnit. Ja, inte helt förstås för jag har allt sparat på hårddisken. Men själva kontot som jag betalt för hade gått ut och de hade inte meddelat mig detta. För att få tillbaka kontot ska de nu ha mer betalt än förut... ja, nästan dubbelt så mycket... och ändå så får man bara mindre utrymme för sin hemsida. Nej tack. Det finns andra ställen som man kan få gratis hemside-utrymme på. Hm.

Man kan ju inte vara glad hela tiden. Så idag tillåter jag mig att vara lite sur och irriterad. Kanske jag ska ta och diska... äh... det gör jag i morgon.