1999-07-10

Jag ska snart äta något och ta min medicin. Idag var Roger, jag och säkert 20 andra personer hemma hos Tommy. Alla hade med sig mat. Vi grillade, satt i solen, pratade och skrattade. Jättetrevligt. Jag fick panikångestkänningar när vi satt och åt. Jävla illamående. Som vanligt hade jag en bit mat i munnen och jag kände hur illamåendet steg upp i halsen samtidigt som jag tänkte: "Vad ska jag göra nu?". Jag gick på toa och lugnade ner mig efter ett tag. Sköljde lite kallvatten i ansiktet...

Nu sitter vi här... med brända axlar. Roger framför TV-n och spelar på Playstation. Jag framför datorn och skriver dagbok samtidigt som jag försöker konversera med de på min ICQ-lista.

Om en vecka vid den här tidpunkten är vi redan i Spanien... om allt har gått vägen. Klart att det gör det! Tänk positivt. Tjoho.