1999-07-17

Uppe i luften... en timme för sent. Det gick ganska bra. Jag koncentrerade mig på andningen hela tiden. Lugna, fina andetag... det gör susen. Nu känner jag mig en aning trött, men inte speciellt drogad. Klar i knoppen är jag... men sömnig. Jag höll i Rogers hand hela tiden. Fan, jag skiter i vad andra tror och tänker. Mår man inte bra eller är nervös så ska man visa det. Annars blir det bara värre.

För en stund sedan sa en av kabinpersonalen något om mat. Ursäkta... men vi skulle ju inte få mat...??!! Hur ska de ha det egentligen? Just nu går de i gången med dryckesvagnar. Aldrig att man pröjsar för att få någon liten baby-dricka.

När jag tittar ut genom fönstret ser jag bara blå himmel och solen som skiner. Nedanför oss ser jag flera små "bomullsmoln". Jag känner ett litet sug i magen men vågar nog inte äta något riktigt än. Nja, ok. Kanske en liten bit godis då.

Roger gick på toa. Morsan var också och besökte WC:n. Jag tror att jag ska försöka avstå från att gå på toa. De sa nämligen att det stinker för jävligt där inne.