1999-11-02

*gäsp*. Har bara sovit ca 3 timmar inatt. För mycket TV-spel... Jag väckte Roger vid kvart i sex, som vanligt. Jag hade tänkt vara vaken men råkade somna om. Vaknade halv åtta och tvingade mig upp då. Varför gjorde jag det? Jo, Tommy (från föreningen) skulle hämta mig efter nio. Det var någon media-tjej som skulle komma dit. Hon gick en utbildning i... ja, kommer inte ihåg vad det var... men hon gjorde ett arbete om... öh... (mitt minne... *suck*)... något med SL och... hm... såna som hade svårt att åka... tror jag. Det kommer inte att sändas i radio, men det hamnar väl så småningom i skolans arkiv. Jag pratade bl.a. om panikångesten, svårigheterna med att åka kommunalt o.s.v.

Det märks att jag är trött. Kan inte ens skriva ordentligt. *gäsp*.

Idag är det fotboll... vad kul... inte.