1999-11-03

Jag är trött... ska snart gå och lägga mig. Jag och "K" var på föreningen idag. Vi jobbade inte med tidningen eftersom den i stort sett är färdig. Istället tog vi det lugnt, fikade och pratade med de andra. Bra träning för mig... att sitta och äta bland andra är ingen höjdare precis. Det är som om strupen snörjs ihop och man tappar aptiten helt och hållet. Jag kunde klämma i mig lite god rabarberpaj som "K" och hennes morsa hade med sig... men det tog sin lilla tid.

Jaha... det är något skumt med min hals. Jag har ont, men ändå inte. Inte i matstrupen... utan någon annanstans. Känns mest när jag sväljer. Igår kändes det som om jag hade ont i öronen. *urk*. Jag har ingen feber i alla fall.

Imorgon kommer Roger över. När var han här sist...? I måndags. Känns som evigheter sedan. Jag har märkt att jag har saknat honom mer och mer den senaste tiden. Jobbigt. Att gå och längta alltså.