1999-11-15

Hej. Solen skiner för en gångs skull. Trevligt. I lördags var jag, morsan och Roger på föreningen. Det pratades en hel del om flytten som förmodligen kommer att ske i början av december. Då kommer föreningen att ligga bakom Danderyds Sjukhus, nere vid vattnet... tror det kallas Sjövillan. En annan förening (RSMH) har också sina lokaler där.

Det kommer som vanligt bli lika krångligt för mig att åka dit kommunalt. Det går ingen direktlinje dit utan jag måste byta hur jag än gör.

Igår hämtade min farsa mig och Roger. Vi åt god mat hemma hos mina föräldrar. Snön vräkte ner ute... men vi åkte ändå till IKEA och jag köpte min golvlampa och några billiga lågenergilampor.

Men vad kallt det har blivit ute! Igår när jag gick och lade mig så visade termometern -0,3 grader. Imorse klockan sex var det -1,5 grader. Fy fan...

Idag ska Roger hem till sig efter jobbet. Det betyder surftime för mig... efter klockan 18 förstås eftersom det är billigare då. Nu ska jag ta och läsa min bok. Det är inte många sidor kvar...