1999-11-29

Hej. Jag kunde inte somna om efter att Roger åkt till jobbet, så nu sitter jag här vid datorn en stund. Idag ska jag till läkaren... så får vi se om det leder till någon förändring.

I lördags gjorde vi inte speciellt mycket. Jag hade tvättstugan. Sen tittade vi på TV och spelade på Playstation. Jag var jättesnorig... tror att en förkylning hade satt in. Jag bekämpade den med Echinagard och på söndagen var det redan bättre.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar på lunch. Det var riktigt gott... men strax efter maten fick jag ett sånt jävla illamående. Trodde jag skulle spy. Försökte tänka på andningen och efter ca 20 minuter kändes det lite bättre. Jag tror orsaken var chokladpuddingen. När jag var yngre så kunde det hända att jag fick ont i magen eller mådde illa om jag drack för mycket kakao eller åt t.ex. kokosbollar eller kladdkaka. Usch... det var hemskt.