2000-06-28

Fy fan. Jag har just varit nere i centrum och handlat. Det är något som jag inte gjort ensam sedan jag fick panikångesten. Det kändes för jävligt precis innan jag skulle gå in i affären och ganska nervöst inne... och efteråt också. Jag kunde pusta ut först när jag kom hem. Men jag lyckades handla några varor i alla fall. Jag hade tänkt köpa någon färdig ost- och skinkmacka, men de hade bara en med skaldjur... därför blev det kexchoklad. Fast nu verkar det som att jag köpte det i onödan, för jag kommer nog inte vara på föreningen så länge.

Jag hade tänkt det som så att efter "T" och jag varit hos företaget så skulle jag följa med till föreningen och stanna där hela kvällen. Men nu fick jag veta att farsan har fått ryggskott och då kan han förstås inte köra mig hem. Morsan ska till någon läkare i Danderyd på eftermiddagen vid tre-tiden tror jag, sedan kommer hon ner till föreningen och så åker vi nog med detsamma. Det beror på hur hon mår efteråt. Om jag hade haft mitt SL-kort kunde jag kanske ha åkt hem själv med buss. Ja, just det... men jag måste ändå betala för bussen när jag åker med morsan. *suck*. Äh, farsan får betala tillbaka det sen... det är ju han som har mitt busskort.