2000-06-18

Jag har just kommit tillbaka från centrum. Jag var där med morsan och hittade ett par byxor (de vi köpte förut var jag tvungen att lämna tillbaka eftersom de var för långa...). De här byxorna var inte heller helt felfria. Sömmen hade gått upp på ett ställe, så det får jag sy själv. Men jag fick 50 kr rabatt. *ler*. Det var inte så mycket folk i centrum heller, och det var skönt. Då kunde vi gå omkring i lugn och ro och titta på kläder.

Roger ringde i förmiddags precis innan morsan och jag skulle iväg. Därför hann vi inte prata så mycket. Han skulle ha varit bestman på ett bröllop igår... men han missade hela tillställningen. Varför? Jo, när han duschade innan så halkade han och slog förmodligen i huvudet, för han fick något slags epileptiskt anfall. Hans polare ringde efter ambulans och senare i ambulansen fick han ett anfall till. Så han har legat på sjukhus igår och hela natten, han kom hem först imorse. Kan inte låta bli att tycka lite synd om honom.