2000-06-28

Morsan kom till föreningen senare och vi tog en liten promenad. Under promenaden fick jag jävligt ont i magen. Inte kul alls. Sedan stannade vi ett tag på föreningen, men klockan sex åkte vi hem till mig med buss. Morsan köpte en pizza eftersom jag sa att jag inte hade någon varm mat hemma. Jo, man tackar...

Ikväll har jag suttit och funderat på en sak. Om jag (när jag någon gång klarar av att spara ihop lite pengar) ska köpa ett annat skal (front) till min telefon. Varför? Jo, idag fick jag flera SMS från min polare i Schweiz som sa att han sett på sin telefon att jag försökt ringa honom. Va? tänkte jag, eftersom jag inte alls ringt honom. Det som måste ha hänt är: jag hade mobiltelefonen i väskan hela dagen och på något sätt måste jag ha kommit åt "rätt" knappar så att säga och av misstag ringt upp... men det verkar ju högst osannolikt. Men... man vet aldrig. Därför funderar jag på ett skal med slide. Då täcker ju det de flesta knapparna. Fast jag har ingen aning om det är bra.