2000-06-30

Idag har det varit ännu en seg dag... med huvudvärk. Jag installerade ett av mina gamla spel på datorn bara för att jag inte skulle lockas ut på nätet. Jag ska nog fortsätta spela det ikväll, för jag tänker lägga mig tidigt idag. Om jag ger mig ut på nätet så glömmer jag säkert bort tiden.

Morsan var över en stund idag och vi gick ner till centrum och handlade några saker som jag behöver inför resan. Imorgon kommer hon över vid halv elva och så åker vi till centrum och handlar ännu fler saker. Det är mycket man måste tänka på att ha med sig på semestern...

Ingen resfeber än så länge. Det jag oroar mig över just nu är hur det blir nästa vecka när jag ska till läkaren och dagen efter till psykologen. Kommer farsans ryggskott att vara kvar? Måste jag i så fall ta ännu mer Xanor för att klara av att åka buss till läkaren?