2000-11-16

Farsan och datorer går tydligen inte ihop. Nu är det fel igen på deras dator. Han fick visst upp något meddelande där det står att man måste installera windows igen. Kul... Farsan säger att han inte gjort något, men det tror jag nog att han har. Nåväl, jag funderar på att åka över till föräldrarna idag och sova över där till på lördag. Då måste jag i alla fall hem för att ge fåglarna färskt vatten och mat. Och det spelar ju ingen roll om jag är här hemma eller hos mina föräldrar en fredagkväll. Jag kommer ändå vara ensam eftersom de ska ut på någon middag. Och om man inte tar tillfället att kunna röra sig i ett hus på 120 kvm istället för en lägenhet på 38 kvm och dessutom kunna surfa gratis (om jag får ordning på datorn)... ja, då är man nog lite dum.

Om jag bestämmer mig för att åka idag så kommer jag inte kunna uppdatera dagboken förrän på lördag... eller kanske söndag. Men får jag igång föräldrarnas dator idag eller imorgon så hittar ni mig ändå på Lunarstorm eller kanske på ICQ.