2000-11-03

Jag kom hem för en stund sedan. I förmiddags tog jag en Xanor, sen kom mina föräldrar hit och vi gick ner till centrum för att storhandla. Jag köpte mat för 1100 kr... och passade på att hämta ut morsans och farsans julklapp på Posten. När jag ändå kände att jag kunde klara av saker så tog vi en tur till Apoteket också där jag hämtade ut lite medicin. Efter det packade jag snabbt upp allt hemma och sedan åkte vi till mina föräldrar. Där satt jag och surfade ett tag, åt lunch och sen tittade vi på "Det" som jag hade spelat in från Kanal 5 igår och i förrgår.

Det kändes jävligt nervöst innan och när jag var inne i affären och på Posten. Men på något sätt klarade jag av det. Nu är jag förstås helt slut och skulle hur lätt som helst kunna sova i flera timmar. Fast jag ska ta och fixa lite middag. Jag köpte den där nya Kellog's Special K red berries (som jag såg på reklamen igår). Inte för att jag är jätteförtjust i fil och flingor... men jag älskar hallon, jordgubbar och speciellt körsbär. Det måste helt enkelt vara gott. *ler*.

Jaha, kanske du tänker... köpte jag bara sådana där hälsosamma grejer? Nej, det kan man nog inte säga. Jag köpte en påse godis och slängde ner några påsar med olika snacks. Jag hade ingen riktig koll på hur mycket det var, men när jag kom hem såg jag att jag hade köpt OLW Ostbågar (mycket godare än Estrellas), "färdigpoppade" popcorn, Estrella dillchips och Svenska lantchips med smak av kantarell. Min favorit när det gäller lantchipsen är gräddfil, men kantarell låter så smaskigt att jag bara måste prova.