2000-11-04

Jaha, då var det snart dags att se på Baren. Jag ska ladda upp med lite chips och läsk. *hi, hi*

Idag var jag ute på en promenad med morsan (ja, i ösregnet). På eftermiddagen badade jag i några timmar...

Imorgon kanske jag ska till centrum med lilla mamma. Det är några saker jag behöver därifrån, som t.ex. vitaminer och så har jag lovat en tjej i USA att skicka ett vykort (riktigt alltså). Så jag ska spana efter ett kort med snyggt Stockholmsmotiv.

Roger var på fotboll idag och är nu ute och super på någon bar med en polare. Han säger alltid att han bara jobbar, äter och sover och inte har tid till mycket annat. Därför föreslog jag igår till honom (ett antal gånger...) att han skulle passa på att spana på tjejer när han var ute. *skratt*. Men han sa att han inte tänkte göra det, och om jag sa något mer om att "ragga brudar" så skulle han komma över hit och smiska mig på rumpan. *ha, ha*