2001-07-21

Mosters man har just skjutsat hem mig och mormor. Nu är han på väg tillbaka till min morbror. När mormor har lagt sig kanske jag kikar lite på Internet... eller inte. Jag är också ganska trött. Jag ska nog ta det lugnt här på vinden, rota lite i kylskåpet och sedan sova.

Hur var det då hos morbror? Jo, allt kändes helt okej. Jag fick till och med ner lite grillad kyckling och senare glass. Morsan sa att det inte skulle vara så många där, bara runt 5 pers förutom oss. Visst. För det första var en av mina äldre kusiner där. Sen kom min andra moster och hennes man... och till sist paret som vi var hos igår. Men allt gick hyfsat bra ändå.

Min kusin sa att han ska ha inflyttningsfest eller liknande nästa lördag... och att jag var bjuden. Oj, oj, oj... tänk om han kommer ha massor av vänner där? Nåväl, det är en vecka kvar till dess.

Morbrors granne har en ännu större hund än den jag träffade igår. Det här var en blandras; labrador och något annat. Stor var den i alla fall. Och precis som igår fick jag en massa blöta pussar. *urk*