2001-07-30

Semester i Kanada

Imorse var jag ute på en promenad med morsan. Sen åkte vi med moster på en liten shoppingtur. Efter det släppte hon av oss vid ett större shoppingcenter. Där gick vi omkring och kollade i olika affärer. Första stället vi tittade in i var förstås djuraffären. De hade två hundvalpar som man fick klappa. Den ena hunden var jättegullig och snäll, medan den andra var en liten djävul. Den bet tag i min hand (hårt). Det gjorde ont, men jag tänkte att det blir nog värre om jag försöker slita loss handen. Alltså väntade jag tills den släppte taget. Nu har jag ett ganska fult bitmärke på handen. *suck*. Fast min morsa råkade värre ut, för samma hund bet henne i armen så att det började blöda. Jäkla Beagle-valp.

Efter den fina starten gick vi omkring och tittade på massor av prylar. Idag har jag köpt en härlig varm tröja, en CD-skiva (Staind), godis (Jelly beans) i olika smaker och två små kattleksaker. Cindy är inte speciellt intresserad av dem. Nåväl, då tar jag hem dem till Sverige och sparar dem tills jag köper en egen katt.

Nu ska jag sova en stund för jag sov inte många timmar inatt.