2001-07-31

Vi var just ute på en promenad. Tidigare idag gick vi till den billiga affären. Jag hittade en del saker som jag köpte... bl.a. små grejer man har när man äter majskolvar (så man slipper bränna fingrarna), självlysande pärlor i olika former, gummisnoddar för håret med gulliga björnar på, hårspännen och... en skiftnyckel. *skratt*.

Roland var här också. Herregud vad lång han är... och smal. Moster tog ett foto på oss när vi stod bredvid varandra. Jag ska be att få en kopia. Det måste se skitkul ut. Jag som är 172 cm och Roland över 200 cm. Storlek 48 i skor har han... Vi satt i alla fall ute i trädgården allihop och pratade en stund. Tyvärr åker han tillbaka till Toronto tidigt imorgon. Det är lite trist tycker jag. Inte för att jag vet vad vi skulle prata om... men det var ju ändå åtta år sedan jag var här senast. Nåväl, jag får väl komma hit oftare. Min moster har sagt att jag är välkommen att bo här när jag vill.