2003-05-16

Idag var jag hos tandregleraren och gjorde avtryck av tänderna. Det är verkligen inget jag rekommenderar... känns som att man ska kvävas medan man väntar på att massan ska stelna. Men med några Xanor i kroppen gick det hyfsat bra och efteråt kändes det mycket bättre.

Igår kväll mådde jag inte alls bra. Dels är det förkylningen som är jobbig (mest febern och torrheten i munnen). Men så hade jag mycket ångest också. Det är så jävla jobbigt... orkar inte med mer snart. Panikångest är förstås hundra gånger värre, men stark ångest utan attacker är också hemskt.

Jag sov några timmar på eftermiddagen, så jag ska nog vara uppe ett tag till. Imorgon ska jag väl hitta på något med föräldrarna som vanligt. Hoppas det blir fint väder. Hittills har det väl varit okej, men alldeles för kallt! Tror det var igår jag och mina föräldrar tog en promenad vid vattnet. Jag hade bl.a. en stickad tröja, lagom varm jacka och halsduk. Ändå var det nästan för lite... och så såg man småungar som sprang omkring i bara t-shirt. Brr!!!