2003-05-21

Morsan kom över en stund idag. Vi gick till Vivo där jag lämnade in ett paket som skulle skickas iväg. Jag har nämligen fått mobiltelefonen såld. Tjoho, äntligen är man av med den...

Vi köpte även en limpa bröd i Vivo, för vi tänkte gå ner till vattnet och mata ankor. Men när vi kom ut från affären så var det så mörka moln på himlen... så vi struntade i det hela och tog en kort promenad istället. Senare när morsan hade åkt hem så kom det mycket riktigt mera regn (det öste ner här tidigare idag). Det skulle vara härligt med lite åska, det är så mysigt.

Varför glömmer man bort vissa saker ibland? Det slog mig till exempel ikväll att: "jag har ju en brödrost!". Jag har nog inte använt den på minst ett år, så självklart tog jag ett par skivor från formbrödet vi köpt och rostade. Det var så gott att jag nästan inte kunde sluta äta. 6 skivor försvann ner i lilla magen hur fort som helst. Hm, nu när jag tänker på det så... skulle det smaka bra med lite mer rostat bröd. Adjöss, jag ska ut i köket nu. *ler*