2003-05-05

Oj, har jag inte skrivit något på en vecka? Tiden bara rinner iväg. Men nästa måndag ska det bli ändring på de konstiga sovtiderna, då "jobbar" jag nämligen inte längre. Ingen mera chat som jag måste stirra på varje dag mellan 06-09 på morgonen. Kanske man kan återgå till sitt normala jag och fungera bättre. Just nu är jag så trött att jag nästan skriver fel på varje ord. Men... klockan är ju över nio! Då kan jag lägga mig och sova lite. Inatt sov jag bara fem timmar. *usch*

Igår var morsan och jag på bio inne i stan och såg "Hero". Den var sådär... sämre än vad jag hade förväntat mig. I början mådde jag för jävligt, sedan gick det bättre. Men den sista halvtimmen i biografen var hemsk. Inte på grund av ångest eller så, men rastlöshet! Det var något fruktansvärt, jag kunde knappt sitta still... vred och vände mig hit och dit. När filmen var slut var det underbart att äntligen kunna få röra på sig. Hade det varit varmare ute kunde vi ha promenerat till Roslagsbanan, men det var ju svinkallt.