2003-09-06

Igår tog jag och mina föräldrar en tur till Djurgården. Vi gick omkring där och njöt av värmen, naturen och djuren. Men... man går ju inte säker någonstans i stan längre. Kanal 5 har ju programmet Masterplan där ett kamerateam följer två deltagare. Och har man social fobi och panikångest så vill man kanske inte synas i bild precis... hrm.

Innan vi åkte iväg till Djurgården så hörde jag med Mårten var deltagarna var någonstans (man kan se deras position på nätet). Killen var på Hantverkargatan och tjejen i Rålambshovsparken. Okej, då är det väl lugnt tänkte jag. Men på hemvägen passerade vi radiohuset... och vem stod där om inte killen från Masterplan. Men jag är ganska säker på att jag lyckades undvika kameran. *skratt*.

Idag handlade jag och föräldrarna mat. Vivo i centrum hade extrapris; 6 stycken Findus Wärdshusrätter för 89 kr. Tjoho! Jag passade på att utnyttja ett annat erbjudande på Twilfit också. Om man köpte en behå så fick man tillhörande trosan gratis. Jag hittade en behå för 389 kr (jag har ju inte samma kroppsbyggnad som alla andra... behåar i min storlek är alltid dyra). Men när jag kollade priset på trosan trodde jag knappt mina ögon: 229 kr!!! För en trosa?! Så jag tjänade alltså rätt mycket på erbjudandet, superbra. *he, he*