2003-10-06

Vad konstigt det känns i munnen. Det kommer i alla fall inte så mycket blod nu, tack och lov. Det går sådär att tugga mat, allt tycks fastna i hålen där tänderna satt. Men det blir väl bättre med tiden.

Jag mår sådär idag. Känner mig inte så orolig inför torsdagen än eftersom jag haft tandställning från 14 till 16 års ålder. Så jag minns ungefär hur det var.

Posten är nästan dagens höjdpunkt, tragiskt nog. Idag fick jag en cd-rom från Hong Kong! Förut kollade jag alltid runt på nätet efter gratissaker som man kunde beställa. Jag chansade ofta och skickade efter grejer från utlandet också, men det enda jag fick var ett bokmärke från något företag i USA. Men nu fick jag alltså en gratis skiva med ganska ointressant innehåll... fast bara grejen att ha fått post från Hong Kong är ju kul. *ler*.

Jag fick även en avi om något som jag ska hämta på Posten. Jag har ingen aning om vad det kan vara, det står ingen avsändare på avin. Det ska bli intressant att få se vad det är imorgon då mamma och jag hämtar ut brevet/paketet.