2003-12-27

Den här julen var faktiskt helt okej. Jag mådde hyfsat bra (med hjälp av ett par Xanor). Det kom lagom mycket snö precis till julafton så jag fick åka buss med mamma hem till mina föräldrar. Och dagen efter försvann nästan all snö. *ha, ha*.

Jag fick jättefina julklappar. Flera nattlinnen... precis som jag hade önskat mig. Då kan jag slänga ett par gamla. För när de är så pass slitna att det gått hål i dem så kanske det är dags att göra sig av med trasorna. Ja, jag lägger inte så värst mycket pengar på kläder som du nog förstår. Eller om man säger så här... jag köper ofta billiga kläder och väldigt sällan köper jag något riktigt fint och dyrt.

Vad fick jag mer? Påslakan och örngott, ett kilo belgisk choklad (mums), en liten mjukistiger. Hm, ja det är säkert något mer som jag glömt. Från Mårten fick jag flera böcker och så en DVD-film: Final Destination. Den är riktigt bra... handlar typ om att man inte kan lura döden. Final Destination 2 är också bra men kanske en aning för grafisk.

I jul har jag ätit massor av god mat. Tänk om det kunde vara så året runt... nej, det skulle nog inte vara så roligt. Apropå mat så börjar det kanske bli dags att äta något. Men jag väntar ett tag till, klockan är inte så mycket.