2003-12-07

Fy sjutton vilket väder det var igår. Eller rättare sagt oväder... usch. När jag tittade ut så såg jag inte ens huset mittemot, det var som en vit vägg utanför. Idag var det lite lugnare så jag och mina föräldrar tog en promenad ner till vattnet och matade ankorna... och en svan. Tjohoo! Stackarna var jättehungriga. De flesta höll till vid stället som jag antar är något slags reningsverk eller liknande. Det stinker ofta skit där... men vattnet fryser aldrig till is, så på vintern är det lätt att hitta ankorna. *ler*.

Det låter som att det regnar ute. Eller så kanske det är snön som smälter. Min utetermometer visar nästan +4 grader. Jiiippiieee! Nej, nu ska jag hämta en Igloo Cola och sedan slå mig ner och titta på TV eller kanske något på video. Jag vet... vem äter isglass på vintern? Jo, jag! Har man +24 grader inomhus så känns det helt okej med en ispinne.