2003-12-23

Igår var ingen bra dag. Eller jo, på ett sätt var den bra. Jag fick ju besök av Mårten och det är alltid kul. Men jag sov dåligt natten till igår. När jag vaknade tidigt igår morse så mådde jag inte alls bra. Jag hade ångest och kände mig illamående. Inte blev det bättre av att det var världens snöstorm ute. Det gjorde att jag kände mig ännu mer "instängd". Jag försökte få tag i Mårten på hans mobil, men det var så dålig täckning... jag testade att skicka ett SMS också. Sedan kämpade jag med att svälja några Xanor. Det var hemskt jobbigt för det kändes som att de skulle komma upp igen. Jag fick ta en tablett, vänta ett bra tag och sedan ta en till. När Mårten ringde hade jag fortfarande bara fått i mig en... och jag mådde fortfarande skitdåligt.

När Xanoren började verka kändes det lite bättre, men inte helt bra. Jag mådde skit större delen av dagen igår. Det fanns vissa stunder då det var ganska okej, men sedan kom allt över mig igen. Trots det gick jag ut med Mårten till centrum. Jag köpte inget speciellt, bara lite mat och sedan mina B-vitaminer från hälsokostaffären.

Oj, vad klockan är mycket. Mårten åkte för någon timme sedan. Jag borde kanske ringa föräldrarna och höra vad de pysslar med. Jag känner bara för att sova idag... men jag måste ju ut. Hoppas snön försvinner snart. Just det, måste slå in några julklappar också. Ja!! Jag fick julklappar från Mårten igår. Några fick jag öppna i förväg. *he, he*. En sak blev jag jätteglad över. Det är från sidan som jag jämt spelar på... Neopets. Mitt husdjur där har ett eget husdjur. *skratt*. Det är en brun Doglefox. Så när jag öppnade paketet och fick se en urgullig vit Doglefox så blev jag glatt överraskad. Den är ju så himla söt! Ännu ett mjukisdjur att lägga till samlingen. *ler*