2004-08-04

Oj, jag ska bara ta min Losec innan jag glömmer. Sådär, nu är jag tillbaka igen. Vad tiden går fort ibland. Jag steg upp före tio idag, sen har jag ätit frukost och sett på ett program som jag bandade in inatt. Sen har jag suttit här vid datorn och skrivit in alla dagboksanteckningar... men hur många timmar har gått egentligen? Det kan ju inte ha tagit så lång tid att skriva, jag skriver rätt fort. I och för sig kollade jag min mail också. Nåväl, skit samma.

Jag borde ta och äta lunch även om jag inte alls är hungrig. Igår kväll mådde jag inte så bra. Det är svårt att sätta fingret på exakt vad det var för fel, men det kändes inte okej. Jag mådde lite illa och kände mig konstig i magen... en del ångest fick jag också på köpet. Som tur var kunde jag somna senare och när jag vaknade imorse så mådde jag bättre.

Kan man börja våga hoppas på att vi får lite sommar? Tittar man på väderprognoserna så ser det lovande ut. Jag kunde inte följa med till Spanien så det vore kul att få uppleva några dagar (helst veckor) med 30-graders värme.