2009-03-24

Idag vann jag biobiljetter. *hi, hi*.

Jag mådde inte så bra tidigare idag, men efter att mina Lergigan började verka så kändes det bättre. Nu tror jag att jag kan lägga mig och sova utan problem också. Imorgon ska jag tvätta håret och fixa lite grejer inför torsdag då Mårten kommer hit. Vi har inga särskilda planer förutom att vi på kvällen ska på två så kallade "shoppingkvällar", d.v.s. man får rabatt på kläder och de som anordnar det hela bjuder på lite dricka och tilltugg.

Min klädbudget är rätt så låg just nu... men jag skulle behöva köpa ett par långa kjolar för när jag gick igenom min klädkammare för ett tag sedan så upptäckte jag att jag bara har korta kjolar. Med tanke på hur de senaste somrarna varit i Sverige så behövs det sommarkläder som värmer mer. Och apropå klimat så var det ju konstigt väder idag. Ena stunden sken solen och i nästa såg det ut att vara århundradets värsta snöstorm.