2009-03-27

Trött, trött, trött. Igår var Mårten och jag ute och härjade. Nej, vi tog det rätt lugnt faktiskt. Shoppingkvällarna var ganska kul, det bjöds på vin, öl, kakor och godis. Det enda konstiga var att de inte kollade folks ålder... nåväl, det är inte mitt problem. När vi var på väg hem från den sista shoppingkvällen så hamnade vi av en slump på en annan VIP-grej. Vi gick förbi en affär och såg att de hade dricka och mat framme så vi frågade om man behövde någon speciell inbjudan. De sa att vi var välkomna ändå... så vi tog för oss av vad som erbjöds. När vi gick därifrån så stod det en kille och delade ut lappar om att Cubus hade en shoppingkväll också... så vi gick förbi där och tog lite godis.

Vi gick inte hungriga igår precis. Om jag inte minns helt fel så har jag för mig att vi var i en mataffär också som hade provsmakning på... hm... nej, jag minns inte vad det var. Men gott var det i alla fall. Den enda mat Mårten och jag köpte igår var nog lunchen. Nej, just det... jag köpte en glass på förmiddagen för jag var lite hungrig.