2009-03-16

Så var ännu en dag slut... och jag är lika trött som jag varit den senaste tiden. Det beror kanske på att jag har så mycket på mig när jag sover. Jag har ju mitt vanliga täcke, men sedan har jag även två filtar (ja, jag är rätt frusen av mig). Äh, någon gång kommer jag bli piggare.

På onsdag ska Mårten och jag på bio igen, det är en till förhandsvisning. En svensk film... ska bli intressant att se om den är bra.

Idag bestämde jag mig för att jag ska köpa en ny dagcreme hos Åhléns. Någon timme senare fick jag med posten rabattkuponger från Åhléns varav en löd: 20% rabatt på valfri dag-/nattcreme. Perfekt! Hittills har jag använt en dagcreme från L'Oréal. Fast det är mest för att jag var testpilot för just den produkten. Nu måste jag prova om gräset är grönare på andra sidan, så jag tänkte ge Olay en chans.