2010-04-14

Idag var vi också på bio... i ett par minuter. Vi skulle se Clash of the titans men det var så mycket som störde. Någon käkade sourcreamchips som stank för jävligt. Tjejen bakom mig sparkade på mitt ryggstöd hela tiden. Flera hostade och lät mycket. Någons mobil ringde. Alla saker gjorde att jag kände att jag inte orkade med. Vi gick omkring i stan istället och tittade in i affärer som vi aldrig lagt märke till tidigare. Det var mycket roligare än att vara på bion. Jag känner mig ändå nere idag. Jag vill ifrån allt... vill åka till Spanien och koppla av... så gott det går. Få lite miljöombyte i alla fall. Tempot där nere är helt annat är här i Sverige, alla människor är lugnare... och gladare.

Nej, nu ska Mårten och jag se på sånt jag har spelat in från TV; Talang och Spårlöst. Hej då så länge...