2010-04-03

Jag mår inte så bra just nu. Vet inte vad det är, det känns bara... fel. Först tänkte jag att det kanske beror på att jag tagit en del Xanor senaste tiden. Men efter ett tag kom jag på att det förmodligen är tvärtom. Varken igår eller idag tog jag Xanor trots att vi åkte omkring massor. Det är därför ångesten kommer krypande på kvällskvisten... precis lagom till att det ska bli mörkt. Jag vet inte hur jag ska göra. Tydligen klarar jag inte av att göra saker utan piller. Nästa gång får jag väl testa att ta en Xanor, eller kanske en halv. Eller så får jag stå ut med ångesten... vilket i och för sig inte är så bra heller ifall att den griper tag i en ordentligt.

Nej, dags att bryta tankemönstret. Ikväll blir det Körslaget på TV. I början tyckte jag att programmet var okej. Men i förra avsnittet när det blev fel med utröstningen så kändes det bara pinsamt. Sedan finns det egentligen ingen kör som jag tycker är superbra. Men jag kollar nog vidare ändå...

Jag ska vara här hos mina föräldrar i ett par dagar. På fredag ska morsan och jag gå på en VIP-grej. Fast man vet ju aldrig med säkerhet om man får gå. Ibland skickar de ut bekräftelse samma dag och ibland skickar de inte alls (fast man får gå dit ändå). Det är lite invecklat... vore enklare om alla körde med samma metod.