2010-05-12

*atjooo*. Fan, hoppas att Mårtens baciller inte hoppat över till mig. Jag börjar känna mig snorig och seg. Ska ta tempen nu. 37,0 grader... det är väl rätt normalt med tanke på att jag ska ha lingonvecka snart. Dagarna innan jag ska ha mens så brukar min temp alltid ligga på 37,4. Under mensen har jag alltid 37,1. Någon gång när jag mår bra så får jag väl kolla vad min normaltemp är.

Men hur ska jag göra nu? Jag ska självklart dricka Echinagard varje timme... men orkar jag med att vara här hos päronen? Jag vet inte. Tror faktiskt jag hellre vill vara hemma hos mig. Då kan jag snora och må dåligt hur mycket jag vill. Visst, det kan jag här också... men jag tar alltid hänsyn till andra. Sen vill jag inte smitta mina föräldrar heller. Ja, jag gör så... jag ska bara byta byxor (igen) och vänta på att mina föräldrar ska komma hem.