2010-05-23

Jag minns inte riktigt vad jag gjort de senaste dagarna. Torsdagen och fredagen var alldeles för stressiga. Igår var jag ute och solade här hos mina föräldrar. Efter det så blev jag förskräckligt trött. Jag känner mig fortfarande ganska däckad men jag har tränat med Wii ändå. Jag tror att min kropp blev så glad över solstrålarna att den stängde ner alla onödiga funktioner för att kunna jobba med den nya ingrediensen... typ. *ha, ha*.

Mina armar är ganska bruna redan... det beror kanske på att Mårten, jag och hunden var vid Hellasgården och promenerade... i torsdags tror jag. Vi satt även vid vattnet och njöt av vädret.

Nu är jag som sagt hos mina föräldrar. Idag blir det inget solande för det regnar. Det luktar vitlök nerifrån köket. Mina föräldrar ska äta stekt anka. Inte jag, för det känns bara fel... så jag ska äta något annat kött. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt framför TVn. Jag orkar inte med något ansträngande idag.