2010-05-24

Idag var det en sådan dag då alla behövde min hjälp. Mårten hade krångel med mailprogrammet. Mina föräldrar hade problem med ett annat datorprogram. Tyvärr var jag inte till någon större hjälp för någon. Hela dagen idag kändes halvstressig... vet inte varför. Jag har inte gjort så värst mycket... städat, gympat, badat och kollat på TV. Snart är det dags att sova... igen. Jag tog mina Lergigan klockan nio så jag börjar känna mig lite småtrött.

Imorgon ska jag svabba golv och sedan får jag se om jag känner för att träna. Senare under dagen kommer Mårten hit. Vi ska upp tidigt för jag ska till tandläkaren. Jag måste kanske även till min tandreglerare för det känns som att en bit av det materialet som håller fast metalltråden har försvunnit. Det är lika bra att kolla upp det tror jag.