2010-05-29

Nu mår jag lite bättre men jag känner mig helt mörbultad. Mina föräldrar är i köket och lagar mat. Jag tror nog att jag får ner lite käk. Idag blir det inget gympande (ganska uppenbart) utan jag tänker sitta i soffan större delen av dagen och se på TV.

Jag hoppas att det blir bättre väder imorgon så att jag och mina föräldrar kan åka hem till mig. Föreningen där har nämligen gårdsfest. Det är ett band som kommer spela musik och det bjuds på korv med bröd. Tänkte att det kanske kan vara trevligt att se vilka ens grannar är. Det är ju så när man bor i en storstad... att man knappt vet någonting om grannarna. Speciellt när man har de problem som jag har. Efteråt skulle vi i alla fall kunna åka ner till vattnet och se om det finns några svanar, gäss och liknande. Vem vet, de har kanske fått små ungar redan.